..:: محــــــــــیـــط ســـــبـــــــز (بیابان زدایی) ::..
..:: محــــــــــیـــط ســـــبـــــــز (بیابان زدایی) ::..

..:: محــــــــــیـــط ســـــبـــــــز (بیابان زدایی) ::..

منابع طبیعی-بیابان زدایی-محیط زیست

دانلود نرم افزار Wrplot برای رسم گلباد+Wrplot View 8.0.2


نرم افزار Wrplot View برنامه ای است که توسط گروه نرم افزاری- هواشناسی Lakes Invironmental طراحی و ساخته شده است . نسخه ی اولیه ی این نرم افزار در سال 1998 ارائه شده است و این گروه از سال 98 تاکنون مسئولیت بروزرسانی و پشتیبانی از آن رابه عهده داشته است.

آخرین نسخه ی نرم افزار در سال 2018 تحت عنوان ورژن 8.0.2 آن انتشار یافت که هم اکنون با مراجعه به سایت www.weblakes.com می توانید این نرم افزار را بصورت کاملاْ رایگان دانلود و استفاده نمایید.


نرم افزار ترسیم گلباد ؛

از این نرم افزار برای تهیه تولید گلباد و باران از آمار هواشناسی ایستگاه محل مورد نظر برای داده ها و دوره های زمانی مورد نیاز کاربر استفاده می کند و قادر به تولید آمار فراوانی وقوع برای محدوده ای کلاس بندی شده مورد نیاز کاربر می باشد.


WRPLOT View یک برنامه باد کاملا کاربردی برای داده های هواشناسی شماست. این نقشه قطرات باد بصری، تجزیه و تحلیل فرکانس و قطعه برای چندین فرمت داده هواشناسی فراهم می کند.
افزایش باد، فرکانس وقوع باد در هر بخش مشخص شده جهت باد و کلاس های باد را برای یک مکان و زمان مشخص نشان می دهد.




WRPLOT View is a fully operational wind rose program for your meteorological data. It provides visual wind rose plots, frequency analysis, and plots for several meteorological data formats.

A wind rose depicts the frequency of occurrence of winds in each of the specified wind direction sectors and wind speed classes for a given location and time period.



 برای دانلود نرم افزار Wrplot به ادامه مطلب بروید....

ادامه مطلب ...