..:: محــــــــــیـــط ســـــبـــــــز (بیابان زدایی) ::..
..:: محــــــــــیـــط ســـــبـــــــز (بیابان زدایی) ::..

..:: محــــــــــیـــط ســـــبـــــــز (بیابان زدایی) ::..

منابع طبیعی-بیابان زدایی-محیط زیست

20 تیر روز جهانی جمعیت و پیام مدیر اجرایی صندوق جمعیت سازمان ملل متحد

11جولای  برابر با 20 تیر ماه مصادف است با روز جهانی جمعیت. شعار امسال این روز "سرمایه گذاری بر روی جوانان" است. به مناسبت این روز، آقای دکتر باباتونده اوسوتیمهین، معاون دبیر کل سازمان ملل متحد و مدیر اجرایی صندوق جمعیت ملل متحد، پیام زیر را منتشر کرده است:

·         1 میلیارد و 800 میلیون  نفر جوان امروز دنیا، به صورت فردی و جمعی، یک نیروی قدرتمند هستند. آنها در حال شکل دادن به واقعیت های اجتماعی و اقتصادی، به چالش کشیدن هنجارها و ارزش و ایجاد پایه و اساس آینده جهان هستند.


  

·         دولت ها و جامعه بین المللی به طور فزاینده ای از اهمیت فراهم کردن منابع و فرصت ها برای همه افراد جوان برای رسیدن به توانمندی کامل خود، به عنوان افراد و شهروندان، آگاه هستند. آنها درک می کنند که سرمایه گذاری بر روی افراد جوان و قادر ساختن آنان به دریافت حقوق انسانی خود، نه تنها به نفع خود جوانان ، بلکه به نفع کشورشان در بدست آوردن فرصت جمعیتی است.


·         ما می دانیم که افراد جوان و سالم، تحصیل کرده، مولد و به طور کامل درگیر در مسائل می توانند به شکستن چرخه فقر بین نسلی کمک کنند و در رویارویی با چالش های فردی و اجتماعی بیشتر انعطاف پذیر هستند. به عنوان شهروندان ماهر و مطلع، آنان می توانند به طور کاملتری به جامعه و ملت خود کمک کنند.


، به جوانان به خصوص دختران نوجوان، در مرکز فعالیت های ما در صندوق جمعیت ملل متحد قرار دارند. صندوق جمعیت ملل متحد با همکاری با بسیاری از شرکا، به ویژه خود جوانان، از سیاست ها و برنامه هایی که بر روی نوجوانان و جوانان سرمایه گذاری می کند، درپرورش یک محیط مثبت و سالم برای آنان و تسهیل رهبری و مشارکت آنان حمایت  می کند. ما این کار را با تاکید بر کمک به فقیرترین، به حاشیه رانده شده و محروم ترین دختران نوجوان انجام می دهیم.

.

 از ااز طریق این تلاش های چند جانبه، ما و شرکای ما، شاهد این واقعیت بوده ایم که چگونه سرمایه گذاری به هنگام ومناسب در بهداشت باروری می تواند زندگی افراد جوان و رفاه جوامع آنان را ارتقاء دهد. آینده ای پایدار بستگی به داشتن جمعیت انعطاف پذیر دارد که بدون سرمایه گذاری در جوانان امکان پذیر نخواهد بود. جوانان نه تنها بخش بزرگی از جمعیت جهان را تشکیل می دهند و انصافا شایسته سهم عادلانه خود هستند، بلکه در آن مرحله حیاتی از چرخه زندگی  هستند که آینده خود، خانواده ها و اجتماع را رقم خواهند زد.


در روز جهانی جمعیت امسال، من به حمایت کامل صندوق جمعیت ملل متحد از تمام تلاش ها برای ترویج آرمان جوانان و قرار دادن جوانان در قلب تلاش هابرای توسعه ملی و جهانی ، متعهد می شوم.

نظرات 1 + ارسال نظر
♥kd♥ جمعه 20 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 02:50 ق.ظ http://love.jvvg.org

9816سلام واقعا عالیه، من زیاد بهت سر میزنم انصافا سایت خیلی خوبی دارین
شاد و خوشبخت باشین

سلا. مرسی..شما لطف دارید....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد